PDA

View Full Version : Mudrun II


MDA
04-10-2005, 15:19:26
cut 4 minutes off last year's time, and I still sorta suck :)

mr.G
04-10-2005, 15:20:54
damn you are ugly and full of schjit

MDA
04-10-2005, 15:22:00
nonono, I'm the guy on the left

Venom
04-10-2005, 15:22:31
Don't lie MDA. You were mudwrestling that guy. And you lost. Gladly.

MDA
04-10-2005, 15:30:56
yep, that way I could go right back to the showers and look at the girls in wet muddy sports bras

King_Ghidra
04-10-2005, 15:53:47
just like cub scouts

Gary
04-10-2005, 16:00:10
Now I understand the Beaker icon :)

Japher
04-10-2005, 16:15:19
that ain't mud

MDA
04-10-2005, 16:15:20
:lol:

Japher
04-10-2005, 16:18:51
http://www.mudrun.org/Photos/2004/muddysingers.jpg

On the left: Venom?

Dyl Ulenspiegel
04-10-2005, 16:37:53
"Mudrun II"

I thought this was about some african king. Or maybe welsh.

MattHiggs
04-10-2005, 18:56:58
My mate was trying to convince me to do one of these. It's some bloody 8 mile obstacle course or something.

Don't fancy it at all.

RedFred
04-10-2005, 20:38:59
Way to go MDA!

How many wipeouts?

Japher
04-10-2005, 20:40:13
he wiped that shit out!

Drekkus
04-10-2005, 23:15:56
Originally posted by Dyl Ulenspiegel
"Mudrun II"

I thought this was about some african king. Or maybe welsh. I thought something Indian.

MDA, where's the beard?

mr.G
05-10-2005, 07:54:53
Drekkus, he is standing on his head

Funko
05-10-2005, 09:28:08
Is the beard in the wardrobe with the winterclothes?

maroule
05-10-2005, 11:24:28
collective gay shitsex is really a turn off to me, but hey, you're a grown up

MDA
05-10-2005, 12:02:44
No wipeouts except where they planned it at the finish line (you're forced to crawl the last 50-100 yards). A few close calls. Tore my knees and hands up a little crawling through that.

They added some steeplechase hurdles this year. :beer:

The beard is grown in now. I put it off until after the race because its a great mud holder. I looked like a chia pet last year.

This one is only a 5K race, so not too taxing.

Maroule, you take that grown-up insult back! We speculated what the Marines may have put into the mud pits before the race. If they were there the night before, ugh. They're Marines, you know they would.

Drekkus
05-10-2005, 12:05:09
grown in?

Gary
05-10-2005, 12:06:50
Painful

MDA
05-10-2005, 12:16:50
grown out, filled in :p